Beoordelingen van De Barabus Gemonde

Recente recensies van De Barabus Gemonde

5 sterren na 128 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was goed, vriendelijk personeel! Het eten smaakte voortreffelijk, weer voor herhaling vatbaar.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten en top service!

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kip lekker mals, maar roti plaat erg droog en weinig smaak. Iets meer boontjes zou lekker zijn en wat saus om de roti plaat in te dopen. Smaak qua kruiden goed maar voor ons mag het pittiger, we hebben de madam Jeanette sambal flink gebruikt.

, 10-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, goed warm, vers en lekker. Alleen waren de samosa’s te pittig, zeker voor de kids. En de bami teveel gember. Bara, roti en kip kerrie heerlijk!!!

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, bezorgd bij de camper, erg tevreden!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij aflevering was er veel gelekt. Papierenzak viel uit elkaar. Eten was daardoor ook erg droog.. Smaak was goed. Ik vond er teveel aardappelen en te weinig groenten inzitten en de rotti was erg droog. Hopelijk kun je hier je voordeel mee doen en veel succes met je nieuwe zaak. Groetjes Francien

Reactie van De Barabus:Hallo Francien, zo had het natuurlijk niet afgeleverd mogen worden. Zou je ons even een mailtje kunnen sturen op info@barabus.nl dan lossen we het netjes op. met vriendelijke groet Tante Loes.

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gerechten. Exact op de bestelde tijd geleverd. Top!

, 11-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker, maar we hadden vegan roti besteld en daar zat een ei bij. Ik weet niet of het een vergissing was of dat jullie altijd eieren bij vegan maaltijden doen, maar eieren zijn niet veganistisch. Veganisten eten niets dat van dieren afkomstig is, levend of dood. Dus heel graag geen eieren meer bij de vegan gerechten. Helaas moesten we deze weggooien en dan dragen we nog steeds bij aan de dierindustrie. Verder lekker gegeten!

Reactie van De Barabus:Hallo Danny, er mag natuurlijk geen ei bij, wij hebben zowel Vega als Vegan op de kaart staan. Excuus!

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd lekker alleen de Zoet zure komkommers Vond ik meer augurk dat vond ik jammer

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was niet echt warm we hebben het nog in de magnetron op moeten warmen. Het had geen wauw effect.

Reactie van De Barabus:Dat spijt me om te horen, zeker omdat het in de straat is kan het niet lang onderweg geweest zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en keurig op tijd!

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de bezorging en klantvriendelijkheid (telefonisch contact gehad) geef ik een 10. Op de minuut nauwkeurig. Voor de kwantiteit van het eten eveneens een 10. De smaak van het eten waarderen we met een 6. 2 verschillende bami kipgerechten (ketchap en masala) smaakten niet zoveel verschillend van elkaar. Veel stukken kip, iets te weinig boontjes.

, 07-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Roti, smaakvol en lekker warm afgeleverd. Keurig op tijd.

, 03-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd. Altijd vers. Gewoon goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar!

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon top eten, netjes bezorgd bij onze camper. Dankjewel! TOP!!

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hebben heerlijk gegeten. 2x kip roti, soep en samosa’s. Was voldoende, niet te zout en smaakte allemaal vers. Dit is een aanrader voor als je geen zin hebt om te koken maar toch gezond wil eten.

, 19-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en mooi op tijd bezorgd

, 09-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker mals vlees. Bezorging mooi op tijd

, 08-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben lekker gegeten en de bezorging was stipt op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hartstikke lekker, weer eens wat anders dan andere afhaal of bezorging, ook vegetarisch en als je een beetje goed kiest ook best gezond. Ik hoop dat jullie blijven bezorgen!

, 04-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd en netjes verpakt. Het zag er allemaal lekker uit en was prima op smaak. Ik vond het ook een meerwaarde dat je allerlei kleine sausjes ed er bij kon bestellen.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

we hebben lekker gegeten, het was ruim voldoende, nog goed van temperatuur en precies op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben weer heerlijk gegeten. Enige jammere was nu dat het niet zo heel warm meer was...

Reactie van De Barabus:Sorry Josine, de bestelling is direct vanaf ons naar Liempde gegaan, dus kan niet goed verklaren waarom het minder warm was als normaal maar we gaan het extra in de gaten houden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten , vooral de soep was geweldig, De Bara had wel wat groter gekund, net zo als de vulling, ik ben meer gewend/ verwend. Maar al met al perfect eten

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet normaal, zoooo lekker. Kunnen foodtrucks ook Michelin sterren krijgen?

Reactie van De Barabus:Hallo Leo, deze 5 sterren zijn ons net zoveel waard!

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat was dit lekker, en meer als voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden voor de eerste keer besteld, Het eten was mooi op tijd en lekker warm aangekomen. Het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was prima,maar iets aan de koude kant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding en netjes op tijd. Eten was lekker warm en super lekker. Een keer wat anders!

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijke authentieke smaak

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker eten, snelle levering, betaalbare prijzen

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Grote eters adviseer ik extra kip of broodje bij te bestellen. Verder was het heel lekker en precies op afgesproken tijd bezorgd.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, vers en echt surinaams! En lekker snel, goede sambal. We hebben eindelijk een Surinamer in de buurt, wij komen zeker terug om te bestellen!

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo ontzettend lekker! Heb hier al vaker besteld en ga dat blijven doen! En mooie prijsjes!

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit en correcte levering omstreeks eerder bevestigde levertijd. Duidelijke berichtgeving als bevestiging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden 2x pinkster menu. Zooo lekker, ik hoop dat de Barabus dit blijft doen. Ook als de festivals er weer komen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond de prijs kwaliteit wel goed en het was voldoende, de bezorging was op tijd. Was alleen weinig keus, kip ketjap of kip masala en dan met brood of bami.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was wederom weer goed en erg lekker Deze keer samosa, roti kip, Surinaamse bami kip massala en witte rijst kip massala.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iedere keer weer heerlijk eten en top service!

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat je niet meer sterren kan geven. Het is zooo lekker.

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!! Lekker eten. Goede bezorging. Alles was goed warm. Goede prijs. Makkelijk bestellen.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was gewoon niet lekker. Vlees taai en zout. En de bami veel te veel saus.

Reactie van De Barabus:Erg jammer om te horen dat onze gerechten u niet bevallen.

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker!

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was goed en bezorging precies op de afgesproken tijd. Voor herhaling vatbaar.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en netjes bezorgd rond de afgesproken tijd. Perfect geregeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, bami javaanse kip en tika masala, porties zijn ruim voldoende en bezorging op tijd!

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, vers, verzorgd 👍

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit/prijs verhouding en het was nog lekker ook. Wij zijn grote eters en er was nog over voor de volgende dag. Aanrader!

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Petjil Stond op de website dat dit bij een bestelling van 20 gratis meegebracht zou worden......helaas hebben we die niet ontvangen: het eten was erg Ekker weer!

Reactie van De Barabus:Beste Wiel, we hadden op de website de optie gezet om gratis Petjil mee te bestellen, alleen moest je deze dan wel aanklikken/ mee bestellen. We hebben ze dus alleen erbij gedaan als mensen ze ook besteld hadden. Vervelend als dat niet duidelijk genoeg was. Maar we gaan vaker gerechtjes aanbieden, dit zetten we ook altijd op facebook en Insta!

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bami met ketjap kip en met garnalen was heerlijk, We hebben een klein beetje vab de madame janet sambal geproefd......die is echt wel drie pepertjes waard!!

Reactie van De Barabus:Als je wat mdm Jeannette over hebt, ook heerlijk in een omelet!

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, goed verzorgd, een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerde moment besteld om 6 uur en het kwam om 8uur was koud en ook niet wat wij er van verwachten. Groetjes !

Reactie van De Barabus:Het spijt me om te horen, we hadden met Moederdag al voor 12 uur meer dan 10 bezorgaanvragen om 18.00, dus dat schuift iedere keer een aantal minuten op. Dus wanneer u om 16.30 besteld kan het zijn dat we pas om 20.00 kunnen leveren. Uiteraard hoort het dan wel warm te zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Saoto ajam was niet goed de ingrediënten klopten niet dat vond ik jammer en de kip was slecht Gewoon kip koken en pluizen Viel echt tegen Zal hierdoor misschien nooit meer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en meer dan voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer lekker eten netjes thuis bezorgd, top

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, stipt op tijd bezorgd. Ruim voldoende. Een echte aanrader. Tip: schrijf op de deksel welk gerecht erin zit. Maakt het makkelijker met het verdelen van de gerechten.

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling werd op de afgesproken tijd bezorgd. Het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is voortreffelijk. Echt een aanrader. Goede en snelle Service. Vriendelijk personeel.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd bezorgd. En echt overheerlijke gerechten. Was onze eerste keer en dat zal niet de laatste zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was goed; fijn persoonlijk contact met de klant om samen te kijken hoe de bestelling nog verder gepersonaliseerd kan worden. Heerlijk gegeten weer:) tot een volgende keer!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is keurig verzorgd en netjes optijd bezorgd. De garnalen vielen niet zo in de smaak bij onze (puber) dochters. Maar de groenten waar ze tegenop zagen vonden ze lekker. Wij vonden de bakeljauw en de kip erg lekker. Het is dus een smaak kwestie.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen is makkelijk via de eigen site, de bezorging snel en wat een heerlijk eten! De roti is heerlijk en alle kip lekker mals.. Aanrader!

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en bezorging op aangegeven tijd. Top, zeker tevreden!

, 01-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Lekker eten en goede en vlotte bezorging.

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke maaltijden goed bereid. Hoeveelheid voldoende. Makkelijk dat je al van te voren kunt bestellen. Bezorging perfect.

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk tegen redelijke prijs!!!!

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten kwam een half uur later dan afgesproken, dat was jammer. Smaak was goed

Reactie van De Barabus:Dank je voor je reactie, helaas lukt het op drukke dagen zoals zondagen / koningsdag niet altijd om overal op de gewenste tijd te bezorgen. Dit wil ik graag even toelichten. Als er bv. 10 mensen om 18.00 uur willen eten en we maken elke 5 minuten een bestelling (we maken alles vers klaar) , dan nog zal nummer iemand nummer 10 zijn en pas tegen 19.00 eten krijgen. Maandag t/m vrijdag en voor 17.30 en na 19.30 lopen we zelden uit en bezorgen we binnen 0-15 min. van de gewenste tijd.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke maaltijden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruim voldoende. Zullen zeker nog vaker bestellen. Aanrader.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten tegen een mooie prijs. Was ook nog lekker warm. Alleen 35 minuten later bezorgd dan verzocht bij de bestelling. Dat is met jonge kinderen een beetje lastig.

Reactie van De Barabus:Dank je voor je reactie, helaas lukt het op drukke dagen zoals zondagen / koningsdag niet altijd om overal op de gewenste tijd te bezorgen. Dit wil ik graag even toelichten. Als er bv. 10 mensen om 18.00 uur willen eten en we maken elke 5 minuten een bestelling (we maken alles vers klaar) , dan nog zal nummer iemand nummer 10 zijn en pas tegen 19.00 eten krijgen. Maandag t/m vrijdag en voor 17.30 en na 19.30 lopen we zelden uit en bezorgen we binnen 0-15 min. van de gewenste tijd. Maar snap natuurlijk dat het met kinderen extra vervelend is (we hebben er 4 :-)

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en warm bezorgd! Erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere Roti en rijstgerechten! Wij hebben meerdere malen besteld en zullen dit ook blijven doen :-)

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het gerecht viel mij tegen. Het kippevlees was smaakvol. De bami was minder smaakvol. Jammer dat ik geen bakabara kon bestellen en satésaus.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker super vers super op tijd 👍 En local 👍

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten en stipt op tijd bezorgd. Een aanrader! Wij gaan zeker nog een keertje bestellen!

, 22-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben de saoto soep besteld en deze was super lekker ! Ze hebben er twee klanten bij!

, 22-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke authentieke smaak, we hebben erg lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden roti en bami; beiden waren erg lekker, porties ruim voldoende. De bestelling kwam ongeveer een half uur later dan wat we aangegeven hadden. Het is wel een beetje apart dat je een bestelling op een tijd plaatst en dan tot een uur erna pas bezorging kan verwachten. Vanuit de klant gezien zou het handiger zijn als je de wachttijd bij bestellen al weet.

Reactie van De Barabus:Hoi Natasja, dank je voor je beoordeling. Het is helaas voor ons niet mogelijk om in het bestelsysteem de bezorgtijd aan te passen nadat hij bij acceptatie wordt aangegeven. Dit zouden we ook graag anders zien zodat we beter kunnen communiceren wanneer de exacte levering is. Zeker in het weekend kunnen de verwachte bezorgtijden bij binnenkomst behoorlijk afwijken van de werkelijke tijd (bv. 10 bestellingen die aangeven om 18.00 willen eten). Ga nogmaals vragen of hier iets aan gedaan kan worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer erg lekker en mooi op tijd geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! We hebben ervan genoten, gaan zeker vaker bestellen. De bezorging was vriendelijk en stipt op tijd.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden de bami met kip en ei besteld maar vonden het echt niet lekker. Het was erg veel bami met een klein beetje kousenband en wat vlees/ei. Hierdoor zat er niet veel smaak aan het eten. Nou begrijp ik natuurlijk wel dat je voor die goedkope prijs geen hele uitgebreide porties kan verwachten maar ik zou liever meer betalen voor een betere smaakvollere portie dan dit, ik vind het nu niet voor herhaling vatbaar

Reactie van De Barabus:Beste Vivian, dank je voor je reactie, we hebben nu bij extra in ieder geval de mogelijkheid gegeven om extra kip te bestellen.

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en snel bezorgd (30 min).

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooie porties keurig op tijd en erg lekker

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed maar niet meer dan dat. Hoeveel had bij de roti wel wat meer gemogen voor die prijs . Verder wel voor herhaling vatbaar.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit en hoeveelheid.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren voor de 2e keer besteld. Alles weer net zo heerlijk als de 1e keer! Vooral de bami (zowel de kip, garnalen als ei) vinden wij heerlijk. De samosa’s zaten er niet bij, maar werden na een belletje netjes snel alsnog bezorgd met als extraatje nog spekkoek erbij; blijer kun je ons niet maken. Wij hebben al veel vrienden en familie getipt en ook zij zijn allemaal enthousiast.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was perfect op tijd, werd netjes voor de deur gezet. Was nog prima warm en lekker! Goede portie en zeker aan te raden!

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging prima op tijd. Het eten was weer heerlijk. Mag voor mij wel iets pittiger, maar met de sambal die erbij geleverd wordt , was het prima op smaak

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en perfect op tijd.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker snelle bezorging

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, bestelling op tijd. Een echte aanrader.

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vet lekker gegeten! Een goeie sambal on the side. Thanks Barabus

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke roti. Malse kip en goed van smaak helemaal Top!

, 09-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, porties groot genoeg. En prima bezorging. We bestellen snel weer.

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd warm bezorgd. Op de afgesproken tijd. Ik heb heerlijk gegeten. Ik ga hier zeker nog meer bestellen. Het is echt een aanrader.

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk. Alleen kleine tip. Zwaarste doos bami kip onder. Ipv bovenop. Daardoor was barabroodje nat en niet lekker. Maar voor de rest lekkere bami hoor.

Reactie van De Barabus:Dank je, we gaan vanaf nu de bara en vulling apart bezorgen zodat hij niet meer nat kan worden.

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten prima prijs kwaliteit verhouding

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De service en het eten waren super lekker en goed. voor herhaling vatbaar. ook het thuis brengen ging super netjes met afstand houden zoals het hoort.